تغذیه

کدام میوه ها بیشترین قند را دارند؟

انبه

1/13

میوه برای شما خوب است! فیبر و سایر مواد مغذی مورد نیاز شما دارد. اما قند طبیعی نیز دارد و برخی بیشتر از دیگران دارند. به عنوان مثال، یک انبه دارای 46 گرم شکر است – اگر می ‌خواهید مراقب وزن یا میزان شکری که می‌ خورید باشید، بهترین انتخاب شما نیست. شاید از چند برش لذت ببرید و بقیه را برای بعد ذخیره کنید.

انگور

2/13

یک فنجان از این ها حدود 23 گرم شکر دارد. این برای چیزی است که به راحتی در دهان شما ظاهر می شود. اگر آنها را از وسط نصف کنید و فریز کنید، ممکن است آنها را آهسته تر بخورید. آن ها به عنوان یک نوشیدنی تابستانی با طراوت که خوردن آن کمی بیشتر طول می کشد، منتظر شما خواهند بود.

گیلاس

3/13

آنها شیرین هستند و شکری برای نشان دادن دارند: یک فنجان از آنها 18 گرم دارد. اگر یک کاسه بزرگ را با آنها پر کنید، می توانید تعداد غذاهایی که می خورید را از دست بدهید. از قبل میان وعده خود را اندازه بگیرید تا بدانید دقیقا چه مقدار شکر دریافت می کنید.

گلابی ها

4/13

یک گلابی متوسط ​​17 گرم شکر دارد. اگر می‌خواهید کم کنید، کل غذا را نخورید – فقط چند برش را در مقداری ماست کم‌چرب یا روی سالاد قرار دهید.

هندوانه

5/13

یک تکه متوسط ​​از این غذای تابستانی 17 گرم شکر دارد. همانطور که از نامش پیداست، مملو از آب است و دارای مواد معدنی خاصی به نام الکترولیت است که دقیقاً همان چیزی است که بدن شما پس از مدتی قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد نیاز دارد. فقط آن را در یک یا دو برش نگه دارید.

انجیر

6/13

دو عدد متوسط ​​16 گرم دارند. اگر می‌خواهید مراقب شکر خود باشید، ممکن است یک زن و شوهر را برش بزنید و مقداری پنیر بز روی آن‌ها بمالید تا یک خوراکی غنی از پروتئین داشته باشید، یا از مقداری در سس برای اضافه کردن مقداری زیپ به گوشت‌های بدون چربی مانند مرغ بدون پوست استفاده کنید.

موز

7/13

یک موز متوسط ​​14 گرم شکر دارد. اگر به نظر بیشتر از آن چیزی است که چانه زنی کرده اید، نیمی از آن را در غلات صبحگاهی خود برش دهید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی خود بریزید.

شکر کمتر: آووکادو

8/13

همه میوه ها مملو از مواد شیرین نیستند. یک آووکادو کامل – بله، یک میوه است – فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بریزید، روی نان تست بمالید یا مقداری گواکامول درست کنید. اما در حالی که آنها قند کمی دارند، کالری بالایی دارند، بنابراین ممکن است ایده خوبی نباشد که آنها را به یک عادت روزانه تبدیل کنید.

شکر کمتر: گواوا

9/13

هر کدام 5 گرم شکر و حدود 3 گرم فیبر نیز دارند — بیشتر از آنچه از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان سبوس دار دریافت می کنید. اگر گواوا را با پوست به اسموتی های خود اضافه کنید، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

شکر کمتر: تمشک

10/13

اینها حاوی 8 گرم فیبر در هر فنجان هستند – و فقط 5 گرم شکر. فیبر برای هضم غذا مفید است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتر احساس سیری کنید. اندازه آنها برای مزه کردن یکی یکی هستند و با مقداری خامه فرم گرفته تازه و یک قاشق هم بد نیستند.

شکر کمتر: طالبی

11/13

شگفت انگیز است که طعم و رضایت بسته بندی شده در یک قاچ متوسط ​​می تواند فقط از 5 گرم شکر – و فقط 23 کالری بدست آید. آن را با مقداری پنیر و کمی نمک امتحان کنید.

شکر کمتر: پاپایا

12/13

در اینجا یک مورد خوب برای اضافه کردن به لیست خرید شما وجود دارد: نیمی از یک کوچک دارای 6 گرم شکر است. حتی یک عدد کوچک نیز بسیار بزرگ است، بنابراین نیمی از آن در یک زمان برای خوردن کافی است. می‌توانید مقداری لیموترش و کمی نمک دریا اضافه کنید – یا یک ماست یخ زده برای یک خوراکی استوایی.

شکر کمتر: توت فرنگی

13/13

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم دارد. آن ها را به سالاد اضافه کنید تا رنگی شاداب و تابستانی داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا