سبک زندگی

معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس

نتفلیکس، یک شرکت آمریکایی است که در 29 آگوست 1997 راه اندازی شد، یک کتابخانه فیلم و سریال تلویزیونی را از طریق معاملات توزیع و همچنین تولیدات خود به نام Netflix Originals ارائه می دهد. بدون هیچ مقدمه ای، سراغ معرفی فیلم های جدید نتفلیکس می رویم. 5 ماهگی نوزاد نکات جالبی دارد.

انولا هلمز (2020)

بنابراین، فکر کردید شرلوک هلمز بازی شده است؟ خوب، شما اشتباه فکر کردید، زیرا نمی دانستید که او یک خواهر کوچک دارد. میلی بابی براون به عنوان شخصیت اصلی در این پیچش پر اکشن و سرگرم کننده در داستان های کلاسیک سر آرتور کانن دویل می درخشد. وقتی مادرش به طرز مرموزی مفقود شده است، انولا هلمز نوجوان به دنبال او می‌رود تا او را بیابد – کاری که برادر مشهورتر او به سادگی بیش از حد مشغول است. در حالی که سرنخ‌ها را بو می‌کشد، انولا متوجه می‌شود که ممکن است به اندازه یا حتی بیشتر از برادرش استعدادی در این کار دزدی داشته باشد، و به آرامی یک توطئه خطرناک را کشف می‌کند که اشراف انگلیسی را تهدید می‌کند. آموزش اوریگامی با کاغذ برای سرگرمی کودک و نوجوان مطلب پیشنهادی امروز است.

حباب (2022)

این انیمیشن از تتسورو آراکی، کارگردان فیلم Attack on Titan، در یک توکیو پسا آخرالزمانی می گذرد، جایی که یک رویداد مرموز قوانین گرانش را تحت تاثیر قرار داده است و حباب های عجیب و غریب و زباله های شهری را در سراسر شهر شناور می کند. مسابقه‌دهنده‌های ماهر در رقابت‌هایی مانند پارکور برای کسب غذا و تدارکات با هم رقابت می‌کنند، و وقتی یک مرد جوان با استعداد در حین کاوش در مرکز رویداد حباب پیچ‌خورده با جاذبه زمین با دختری عجیب روبرو می‌شود، رابطه آنها زندگی همه اطرافیانشان را تغییر می‌دهد. حباب، منظره‌ای زیبا از مناظر و صداها، التماس می‌کند که در یک سیستم سرگرمی سطح بالا دیده شود، صحنه‌هایی با جزئیات فوق‌العاده از شخصیت‌ها در حال عبور از شهر و موسیقی قدرتمندی که هیجان‌انگیزترین – و آرام‌ترین – لحظات آن را برجسته می‌کند.

Ouija: Origin of Evil (2016)

قبل از اینکه مایک فلانگان یکی از جذاب‌ترین فیلم‌سازان ترسناک باشد، این فیلم پیش درآمد را در مجموعه Ouija نوشته و کارگردانی کرده است. معمول نیست که یک پیش درآمد بهتر از نسخه اصلی باشد، اما Origin of Evil استثنای نادری بود که استعدادهای فلانگان را به نمایش گذاشت و راه را برای پروژه های بزرگی که پس از آن دنبال شد، از جمله سریال تحسین شده نتفلیکس The Haunting of Hill House و Midnight Mass هموار کرد.

Metal Lords (2022)

جیدن مارتل و آدریان گرین اسمیت نقش یک جفت دوست نوجوان را بازی می‌کنند که تصمیم می‌گیرند یک گروه هوی متال تشکیل دهند و در مسابقه دبیرستانشان Battle of the Bands شرکت کنند. با این حال، چیزی که آنها انتظار ندارند این است که دوستی آنها آزمایش شود و وقتی یک ویولن سل خجالتی را برای پیوستن به آنها استخدام می کنند، چیزهای بیشتری از موسیقی بیاموزند. Metal Lords علاوه بر اینکه یک فیلم بامزه و بامزه در دوران بلوغ است، یکی از قوی‌ترین موسیقی‌های متن فیلم‌های اخیر را به لطف مشارکت تام مورلو از Rage Against The Machine به‌عنوان ناظر موسیقی دارد.

Ip Man (2008)

این فیلم زندگی‌نامه‌ای که در سال 2008 درباره استاد بزرگ وینگ چون، آیپ من، برنده جایزه شد، مدتی طول کشید تا به تماشاگران آمریکایی راه یابد، اما نه قبل از شکستن انواع رکوردهای باکس آفیس و کسب انبوهی از تحسین برای ستاره دانی ین و طراح رقص سامو هونگ. داستان فیلم در دهه‌های 1930 و 1940 در شهر فوشان اتفاق می‌افتد، این فیلم تجربیات آیپ من در طول جنگ دوم چین و ژاپن را روایت می‌کند، زمانی که یک ژنرال ژاپنی برای اثبات برتری ارتش خود، مردان محلی را به دوئل دعوت کرد. اولین قسمت از آنچه که به یک فرنچایز چهار فیلم تبدیل می شود، Ip Man نگاهی جذاب به زندگی مردی دارد که سال ها بعد به آموزش بروس لی ادامه داد.

هشت نفرت انگیز (2015)

سال 1877 است. وقتی کولاکی در گذرگاه‌های کوهستانی وایومینگ می‌پیچد، گروهی از مسافران کالسکه‌های صحنه خسته تصمیم می‌گیرند در مغازه مغازه‌فروشی Minnie’s Haberdashery سوراخ شوند. زائران شامل جان روث و سرگرد مارکیز وارن (به ترتیب کرت راسل و ساموئل ال. جکسون) هستند. فضل روث، دیزی دومرگ (جنیفر جیسون لی)، در راه او به سمت طناب. صدای بلند کنفدراسیون (والتون گوگینز)؛ و راننده کالسکه آنها (جیمز پارکز).

Nightbooks (2021)

در این فیلم ترسناک تاریک، اما (نسبتا) خانوادگی، پسر جوانی که علاقه زیادی به نوشتن داستان‌های ترسناک دارد، خود را در آپارتمان جادویی متعلق به یک جادوگر قدرتمند (کریستن ریتر) می‌بیند و باید هر شب داستان جدیدی برای او تعریف کند. او می خواهد زنده بماند بیا برای ترس های خفیف، برای عناصر فانتزی زیبا در این فیلم بی نظیر بمان.

مشت آهنین و ضربات کونگ فو (2019)

برای لذت بردن از این مستند در مورد تاریخچه وحشی و جذاب این ژانر، لازم نیست که طرفدار فیلم کونگ فو باشید، اما احتمالاً تا پایان آن، خواهید بود. این فیلم با تعداد زیادی فیلم آرشیوی و مصاحبه با لیست طولانی افسانه ها از پشت دوربین و جلوی آن، خاستگاه و تکامل فیلم های کونگ فو و فیلمسازان و ستارگانی را نشان می دهد که آن را به یکی از محبوب ترین – و تاثیرگذارترین فیلم ها تبدیل کردند. – ژانرهای فیلم در ایالات متحده و خارج از کشور. سینمای کونگ فو ژانرهای بی‌شماری فیلم و همچنین موسیقی عامه پسند و حتی جنبش‌های فرهنگی را در طول سال‌ها شکل داده است.

Nightcrawler (2014)

لو بلوم (جیک جیلنهال) یک مرد جوان رانده است که ناامید برای یافتن کار در دنیای پر اکتان روزنامه نگاری جنایی لس آنجلس است. لو پس از کشف گروهی از خدمه دوربین مستقل که از تصادفات، آتش‌سوزی‌ها، قتل‌ها و دیگر جنجال‌های اطراف شهر فیلمبرداری می‌کنند، راهی این دنیا می‌شود که به عنوان خزیدن در شب شناخته می‌شود. اکنون، هر آژیر پلیس برابر با یک پول بادآورده احتمالی است، و لو شروع به دیدن قربانیان به عنوان یک روز پرداخت دیگر می کند. لو با کمک خبرنگار باسابقه نینا (رنه روسو)، در ورزش خونین اخبار تلویزیون محلی پیشرفت می کند و در نهایت به ستاره داستان خود تبدیل می شود.

ناگفته: جنایت و مجازات (2021)

چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک سرمایه‌دار ضایعات با روابط اوباش تصمیم می‌گیرد یک تیم هاکی لیگ کوچک بخرد و پسر نوجوانش را مدیر کل و رئیس کند؟ این سوال زمانی پاسخ داده شد که جیمی گالانته در سال 2004، دانبری تراشرز را به زادگاهش در کنتیکت آورد و پسر 17 ساله‌اش، A.J.، تیم توسعه UHL را برای دو فصل پر از نزاع و نزاع اداره کرد – دویدنی که در نهایت منجر به مجسمه بزرگ FBI که گالانته بزرگ را به زندان فرستاد و تیم را مجبور به انحلال کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا