سینما

بهترین برنامه تلویزیونی در سالی که شما متولد شدید منتشر شد

حدود 20 سال گذشته به عنوان “عصر طلایی جدید تلویزیون” یا “پیک تلویزیون” شناخته می شود. گزینه‌های زیادی برای تلویزیون عالی وجود دارد – از شبکه و کانال‌های کابلی گرفته تا سرویس‌های پخش جریانی مانند نتفلیکس، آمازون، Hulu و Disney+- این روزها یک چیز کوچک روی صفحه‌نمایش کوچک برای همه وجود دارد و به نظر می‌رسد پایانی در آن دیده نمی‌شود.

در حالی که هر سال تلویزیون بخشی از دوره اول (دهه 1940 تا 1950) یا عصر طلایی فعلی نبوده است، همیشه برنامه های برجسته و برنده جوایزی وجود داشته است. بین درخشش کمدی لوسیل بال در “من لوسی را دوست دارم” و وسترن هایی مانند “تفنگدار” تا فیلم های مورد علاقه معاصری مانند “بازی تاج و تخت” و “چیزهای عجیب” تلویزیون تعداد زیادی برنامه قابل توجه تولید کرده است.

با گسترش اخیر بر اساس تقاضا و پخش جریانی، اکنون بیش از هر زمان دیگری به مجموعه‌های داخلی و بین‌المللی متنوعی دسترسی داریم – خواه پخش کامل، محدود یا مجموعه‌ای. بهترین بخش لذت بردن از این برنامه‌ها (یا مرور آنها) این است که نیازی نیست در زمان پخش اولیه حضور داشته باشیم، با این گزینه که روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها پس از این واقعیت را تماشا کنیم.به شما پیشنهاد می کنیم بهترین فیلم های انگیزشی را تماشا کنید تا از آن ها لذت ببرید و انگیزه بگیرید.

Stacker فهرستی از بهترین برنامه های تلویزیونی منتشر شده در 70 سال گذشته را جمع آوری کرده است و داده ها را از IMDb و رتبه بندی سریال ها بر اساس رتبه بندی کاربران جمع آوری کرده است. برای در نظر گرفتن، نمایش‌های سال‌های 1950 تا 1989 باید حداقل 1000 رای کاربر IMDb داشته باشند و نمایش‌های سال‌های 1990 تا 2019 باید حداقل 5000 رای کاربر داشته باشند. هر کدام نشان می‌دهد که رتبه‌بندی‌های برتر مشترک برای یک سال بر اساس آن‌که بیشترین رای IMDb را داشته باشد، انتخاب شده‌اند. سال 1953 باید با استفاده از آستانه رای پایین‌تر محاسبه می‌شد، زیرا هیچ نمایشی با 1000 رای کاربر یا بیشتر وجود نداشت. رتبه‌بندی‌ها تا 29 ژانویه 2020 جاری بود.

بهترین فیلم های انگیزشی

از سال 1950 تا 2019، به خواندن ادامه دهید تا بهترین نمایش های هر سال را کشف کنید.

1950: خط من چیست؟ (1950-1967)

– امتیاز IMDb: 8.6

– رای کاربران IMDb: 1272

– ستارگان: جان دالی، آرلین فرانسیس، بنت سرف، دوروتی کیلگالن

یکی از طولانی‌ترین نمایش‌های بازی در شبکه تلویزیونی پربیننده، “خط من چیست؟” مخاطبان را مجذوب خود می‌کند، با داشتن یک پانل از متخصصان برجسته، از شرکت کنندگان سؤالات بله یا خیر برای تعیین شغل آنها می‌پرسند. همیشه یک مهمان اسرارآمیز افراد مشهور وجود داشت، و اعضای میزگرد ملزم به بستن چشم بند در حالی که افراد مشهور سعی می کردند صدای خود را پنهان کنند.

1951: من لوسی را دوست دارم (1951-1957)

– امتیاز IMDb: 8.4

– رای کاربران IMDb: 21400

– ستارگان: لوسیل بال، دسی آرناز، ویوین ونس، ویلیام فراولی

مدت‌ها قبل از اینکه کمدین‌های زن معمولی باشند، لوسیل بال بینندگان را با بداخلاقی‌های دیوانه‌کننده‌اش و شوخ طبعی به‌موقع خود نگه می‌داشت. با همراهی اش، اتل (ویوین ونس)، و همسر واقعی دسی آرناز، فرارهای هفتگی لوسی همیشه داغ بود و سریال در طول سال ها مورد علاقه باقی مانده است.

1952: ماجراهای سوپرمن (1952-1958)

– امتیاز IMDb: 7.7

– رای کاربران IMDb: 3163

– ستارگان: جورج ریوز، نوئل نیل، جان همیلتون، بیل کندی

سریال مرد فولادی که از سال 1952 تا 1958 پخش شد، یکی از اولین نمایش‌هایی بود که ابرقهرمان‌ها را مستقیماً به خانه‌های مردم آورد. اپیزودها در دو سال اول سیاه و سفید پخش می‌شدند، سپس برای چهار پایانی به رنگی می‌رفتند. جورج ریوز، بازیگر، به‌عنوان اولین سوپرمن «واقعی» تاریخ را ثبت کرد که الهام‌بخش فیلم سینمایی «هالیوودلند» بود، دراماتیزه‌سازی از خلق نمایش و ریوز که در سال 1959 درگذشت.

1953: شخص به فرد (1953-1961)

– امتیاز IMDb: 8.3

– رای کاربران IMDb: 116

– ستارگان: Edward R. Murrow, Charles Collingwood

در حالی که ممکن است به نظر برسد که مصاحبه های افراد مشهور با جک پار و «نمایش امشب» آغاز شده است، «شخص به فرد» در واقع یکی از اولین برنامه های گفتگوی تلویزیونی محبوب بود. میزبان اصلی این برنامه ادوارد آر. مارو بود، مهمانان هفتگی این برنامه شامل افرادی مانند الیزابت تیلور، بینگ کرازبی، مرلین مونرو و جان اف کندی بودند. این سریال در سال 2012 با بازی چارلی رز و لارا لوگان، تلاش کوتاهی برای احیا کرد.

1954: دنیای جادویی دیزنی (1954-1997)

– امتیاز IMDb: 8.5

– رای کاربران IMDb: 1566

– ستارگان: والت دیزنی، پل فریس، کلارنس نش، اسلیم پیکنز

“دنیای جادویی دیزنی” که در طول پخش خود با نام های مختلفی پخش شد، به عنوان مقدمه ای برای استراحتگاه دیزنی لند در نظر گرفته شد. اپیزودها مکان‌هایی مانند سرزمین ماجراجویی و سرزمین مرزی را با همه چیز از مستندهای فیلم‌های دیزنی گرفته تا کارتون‌ها و نمایش‌های موسیقی برجسته می‌کردند. این نمایش به یک عنصر اصلی برای خانواده‌ها در سراسر آمریکا تبدیل شد و نمونه دیگری از راه‌هایی است که والت دیزنی نام تجاری خود را به شهرت رساند.

 

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا