متفرقه

مزیت های یک پلتفرم زندگی دیجیتال

با تمرکز داشتن بر روی دستگاه های اینترنتی اشیا، مانند دستگاه های نوظهور دستیار مجازی به نام سیری و الکسا، افراد مصرف کننده به بهره مندی از پلتفرم های گوناگونی که بتوانند در کار و زندگی به آنها کمک کنند عادت کرده اند.این دستگاه ها و خدمت های زیربنایی شان ، پلتفرم های زندگی دیجیتال نام گرفتندو با استفاده از آنها برای تجمیع و مدیریت هر دو جنبه دیجیتالی و فیزیکی زندگی‌تان، مزایای زیادی خواهید یافت.

پلتفرم دیجیتال چیست؟

یک پلتفرم دیجیتال یک ابزار فن آوری محور است که راهی برای ارسال و دریافت اطلاعات دیجیتال فراهم می کند، که می تواند شامل هر جنبه ای از زندگی مدرن باشد که شما می توانید فکرش را بکنید.

مانند هر مدل پلتفرمی، ایده این است که مردم را گرد هم آورد و تبادل اطلاعات را به گونه ای تسهیل کند که در دنیای کاغذ آنالوگ یا حتی در تکرارهای فن آوری قبلی بهبود یابد.

این پلتفرم های دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی رایج از زندگی روزمره هستند. مصرف کنندگانی که آیفون و آیپد دارند به پرسیدن سوالات سیری عادت دارند. دیگر دستگاه‌های خانه اکنون چراغ‌ها را کنترل می‌کنند، امنیت را کنترل می‌کنند، و تعیین می‌کنند که آیا شیر یا سایر خواربارتان کم شده است یا خیر. در برخی موارد، دستگاه ها حتی سفارش مجدد را انجام می دهند.

برای راحتی و امنیت، ما با کمال میل تمام جنبه های زندگی خود را به روی این دستگاه ها باز می کنیم. برای بسیاری از ما، آنها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده اند.

https://www.digikala.com/search/category-mobile-phone/apple/

مزایای کلیدی استفاده از پلتفرم زندگی دیجیتال

این پلتفرم ها به قدری فراگیر هستند که مزیت های قابل توجهی نسبت به تکنولوژی های گذشته ارائه می دهند که هرگز ارائه نمی شوند.

پلتفرم های زندگی دیجیتال درجه بالایی از شخصی سازی را ارائه می دهند و می توانند علایق، عادت ها و ترجیحات شما را تا درجه بالایی از اختصاصی بودن به منظور ارائه پیشنهادها سفارشی برای محصولات و خدمات یاد بگیرند.

دوم، پلتفرم های زندگی دیجیتال در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کنند. می توانید زمان صرف شده برای انجام کارهای خانگی و شخصی را کاهش دهید و زمان آزاد بیشتری برای خود ایجاد کنید. کارهایی مانند سفارش مجدد غذا و لوازم منزل، ردیابی مصرف انرژی، تنظیم دما و زمان نور، هماهنگی برنامه‌ها و قرار ملاقات‌ها ممکن است به‌طور جداگانه مقدار زیادی از روز شما را نگیرد.

با این حال، اثر تجمعی این همه مشقت بار می تواند بخش خوبی از هفته شما را بگیرد. و به عنوان یک امتیاز اضافی، عملکرد هندزفری که در اکثر پلتفرم‌های زندگی دیجیتال از آن لذت خواهید برد به این معنی است که می‌توانید در حین تعامل با پلتفرم خود از طریق فرمان صوتی، کارهای دیگری انجام دهید.

علاوه بر این، پلت فرم زندگی دیجیتال شما به مکانی ایده آل برای متمرکز کردن ایمن تمام داده های زندگی شما، از جمله عکس ها و فیلم های با ارزش تبدیل می شود. زمان آلبوم های عکس یا فایل های کامپیوتری سازمان نیافته پر از تصاویر و ویدئوها گذشته است. در عوض، می‌توانید همه انواع محتوای دیجیتال را، خواه آن‌ها را ایجاد کنید یا از خانواده و دوستان دریافت کنید، روی یک پلتفرم ذخیره، به اشتراک بگذارید و به آنها دسترسی داشته باشید. این پلتفرم‌ها همچنین ساختار مؤثرتری برای سازمان‌دهی فایل‌های شما فراهم می‌کنند تا به راحتی پیدا شوند، و شما می‌توانید از هر دستگاهی و در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشید. این یک جهش قابل توجه در راحتی نسبت به فناوری قبلی است.

در نهایت، انکار عامل سردی ناشی از استفاده از این پلتفرم ها دشوار است.

اکثر فناوری های جدید به شما اجازه می دهند کاره ای بیشتری را به روشی سریع تر و کارآمدتر انجام دهید.

این تجربه جدید فن آوری معمولا هیجان لذت، سرگرمی و رضایت را فراهم می کند.

Amber پلتفرم جدید زندگی دیجیتال است

ما در مورد این مزایا بسیار فکر کرده‌ایم، زیرا هدف ما ایجاد پلتفرمی بود که آنچه ممکن بود را ارتقا دهد و به نگرانی‌های مهم ایمنی و امنیتی رسیدگی کند. اما به جای اینکه زندگی دیجیتالی شما را به سیلوها تفکیک کند، Amber آن را در یک مکان قرار می دهد تا به ساده سازی زندگی مدرن مدرن کمک کند. این بدان معناست که می توانید تمام داده های خود را در یک مکان در این ابر شخصی ترکیبی جمع آوری کنید، هر یک از داده های خود را از آن دستگاه پخش کنید و به اشتراک بگذارید، یا از هر دستگاه دیگری به آن دسترسی داشته باشید.

با پراکنده شدن داده ها در دستگاه های مختلف مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها و غیره، سازماندهی محتوای دیجیتال شما دشوار است. با این حال، آمبر با جمع آوری خودکار عکس ها، ویدیوها، موسیقی ها و اسناد از تمام دستگاه های شما و ذخیره آن ها در یک مکان، از آن برای شما مراقبت می کند. و هیچ کس مجبور نیست دستگاه ها را عوض کند تا بتواند از محتوای دیجیتال لذت ببرد.

https://jalebamooz.com/other-tutorials/hp-laptop-buying-tips/

با به اشتراک گذاری داده های بسیار، به راحتی می توان احساس کرد که کنترل زندگی دیجیتال خود را از دست داده اید. کهربا این کنترل را به شما باز می گرداند. شما تصمیم می‌گیرید چه کسی چه چیزی را ببیند، بنابراین زندگی دیجیتال شما می‌تواند کاملاً خصوصی باشد، بدون اینکه شخص ثالثی عکس‌ها، ویدیوها و سایر محتوای دیجیتال شما را زیر و رو کند.

Amber توانسته است روشی بریا منطقه های مرده وای فای در خانه افراد نیز ارئه دهد. باید گفت که دستگاه های ذخیره سازی ابری هیبریدی شخصی دارای یک روتر داخلی با عنوان AC2600 می باشند که از فناوری MU-MIMO و همچنین تشکیل شده از پرتو پشتیبانی می کنند. نتیجه این عمل، پوشش دهی کامل وای فای شما با سرعت بالا در سرتاسر خانه که باعث میشود همه بتوانند به راحتی به تمام محتویات دیجیتال دسترسی پیدا کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.

با Amber، زندگی دیجیتال شما سازماندهی شده تر، در دسترس تر و امن تر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحه نحوه کار ما را بررسی کنید.

از دیگر مزیت های پلتفرم دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • کاهش چشم گیر هزینه ها
  • ایجاد فرصت های تجاری جدید
  • مزیت های رقابتی را افزایش میدهد
  • افزایش کارایی و بهره وری
  • تقویت انسجام درونی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا