متفرقه

رشد سریع کسب و کار

هیچ فرمول مطمئنی برای موفقیت و رشد فوری وجود ندارد، اما می توانید با این نکاتی که در ادامه می گوییم، رشد کسب و کار خود را تقویت کنید.

  • رشد یک کسب وکار ممکن است زمان بر باشد، اما چند کار وجود دارد که می توانید برای مقیاس دهی سریع تر شرکت خود انجام دهید.
  • محاسبه نرخ رشد معیارهای مختلف و سپس مقایسه آن ها با یکدیگر، تصویر کامل تری از مسیر کسب وکار شما به شما می دهد.
  • در حالی که هیچ راهی برای تضمین موفقیت وجود ندارد، اجرای این نکات می تواند کسب و کار شما را در بهترین موقعیت برای موفقیت و رشد قرار دهد.
  • این مقاله برای کارآفرینانی است که می‌خواهند رشد کسب‌وکار خود را اندازه‌گیری کنند و در عین حال موفقیت شرکت خود را در مقیاس آن ادامه دهند.

1. روی تجربه مشتری تمرکز کنید

درک مشتریان می تواند کسب وکار شما را متحول کند. تجربه ها و محصولات با کیفیت ارائه دهید و آن ها به سرعت تحسین شما را در شبکه های اجتماعی می خوانند؛ آن را به هم می ریزند و سریع تر به دنیا می گویند. رشد سریع به خوشحال کردن مشتریان فعلی و بالقوه شما بستگی دارد.

دی هتر گفت: «در مقایسه با شرکت‌های بزرگ، کسب‌وکارهای کوچک زیرک هستند و اغلب بهتر می‌توانند نیازهای مشتریان خود را ببینند، پیش‌بینی کنند و به آنها پاسخ دهند. “موفق ترین کسب و کارهای کوچک از این مزیت با ارائه محصولات و خدمات جدید و نوآورانه به بازار سریعتر و توسعه و پرورش روابط بلندمدت با مشتری استفاده می کنند.”

دنیس تانجلوف، رئیس و مدیرعامل گالری استرو گیمز، با این نظر موافق است و می گوید گوش دادن به مشتریان و ارائه آنچه آن ها می خواهند از اهمیت بالایی برخوردار است.

تانجلوف گفت: «پیشنهادات خود را متنوع کنید تا بتوانید به بهترین وجه سلیقه در حال تغییر مشتریان را برآورده کنید. “به یاد داشته باشید، شما اینجا هستید تا به مشتری خدمت کنید – به همین دلیل است که برای تجارت باز هستید.”

https://mooc.ut.ac.ir/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%88-it/%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C

در حالی که تعامل با مخاطب بسیار مهم است، شخصی سازی تجربه می تواند این رابطه را تقویت و تقویت کند. کورنل گفت: ما با طراحی های خلاقانه منحصر به فرد، فروشگاه های سفارشی، و فروشگاه های پاپ آپ شخصی سازی شده برای هر باند (ما با آن ها کار می کنیم)به آن ها کمک می کنیم تا با طرفداران به شیوه ای جدید درگیر شوند.

2. روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

در مراحل اولیه کسب و کار خود، احتمالاً حاشیه سود بسیار ناچیز (یا اصلاً بدون سود) خواهید دید، بنابراین هر پولی که به دست می آورید باید مستقیماً برای کمک به رشد کسب و کار شما صرف شود.

لنگ گفت: توانایی یک استارتاپ برای سرمایه گذاری در خود، رشد را تسریع می کند. در آن سال های اولیه، بسیار مهم است که مطمئن شوید هر درآمدی را به شرکت باز می گردانید. سرمایه گذاری زودهنگام و سنگین برای رشد سریع ضروری است.

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که تمام سود خود را به جیب بزنید، اما بهتر است روی رشد کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید تا بتوانید بعداً از مزایای بیشتری بهره مند شوید. تعیین کنید که کدام بخش از کسب و کار شما نیاز به توجه بیشتری دارد. به عنوان مثال، آیا نیاز دارید که کارگران بیشتری استخدام کنید، تلاش های بازاریابی خود را گسترش دهید، یا بودجه بیشتری را تامین کنید؟ هنگامی که یک منطقه حیاتی را پیدا کردید که نیاز به بهبود دارد، از آن منطقه حمایت مالی کنید.

3. همیشه جلوتر فکر کنید

با اینکه چابکی یک ویژگی مهم برای یک استارتاپ است، اما وقتی در حال اداره یک کسب وکار هستید، نمی توانید روی صندلی به راحتی بنشینید. برنامه ریزی قدم بعدی با پیش بینی تمام سناریوهای ممکن، بهترین راه برای حفظ پایه و امنیت کسب وکار شما است.

فکر کردن به آینده توصیه گسترده ای است، اما می تواند به سادگی بررسی همه قراردادهای در حال انجام باشد، مانند مقایسه نرخ ها با بهترین پردازنده های کارت اعتباری و دیدن اینکه آیا می توانید برای معامله بهتری مذاکره کنید یا خیر.به عنوان مثال برای پیشرفت شغل برنامه نویسی در ایران لازم است که افراد مناسبی را استخدام کنید.

تکنیک های رشد سریع کسب و کار

  • افراد مناسب استخدام کنید.
  • بر منابع درآمد ثابت تمرکز کنید.
  • ریسک در کسب و کار را کاهش دهید.
  • با تغییرات بازار سازگار باشید.
  • روی خودتان بیشتر سرمایه گذاری کنید.
  • همیشه از قبل فکر کنید.
  • روی شبکه های اجتماعی تمرکز کنید.

https://sariasan.com/featured/programming-as-a-job/

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا