متفرقه

ترفند های کاربردی برای قبولی در امتحان زبان

بسیاری از نکات زیر نیز می تواند بسیار مرتبط باشد اگر شما امتحانات زبان را با هدف بیشتر دانش آموزان دبیرستانی یا کالج انجام می دهید. من امتحانات خارجی مدرسه را به زبان فرانسه انجام دادم («سطح O» امتحانات قدیمی با تعدیل خارجی در 16 بود که متعاقباً به GSCE تبدیل شد) و Prüfung zum Nachweis deutsche Sprachkentnisse (که به عنوان یک خارجی برای ثبت نام در دانشگاه هایدلبرگ به آن نیاز داشتم) . گذشته کامل استمراری در انگلیسی

آزمون گیران را درگیر کنید – دوستانه باشید

قبولی در امتحان زبان خارجی با خوب بودن؟ خوب، به این سادگی نیست. با این حال، امتحان شفاهی زمانی است که شما در یک تعامل زنده دو طرفه با ممتحن خود هستید.

به یاد داشته باشید: ممتحنان نیز مردم هستند. تقویت رایتینگ زبان

بیشتر از این، آنها عموماً افراد خوبی هستند که به آموزش اختصاص داده شده اند. افرادی که اگر فکر می کردند “چه جهنمی” و می رفتند و کاری انجام می دادند – در واقع تقریباً هر چیز دیگری – می توانستند پول بیشتری به دست بیاورند.

به طور کلی، ممتحنین می خواهند در صورت امکان از افراد عبور کنند (بدون به خطر انداختن استانداردها یا بی انصافی نسبت به سایر نامزدها).

شما باید وضعیت را با دقت بخوانید، اما گاهی اوقات ممکن است جایی برای گپ کمتر رسمی وجود داشته باشد. این مطمئناً اوضاع را در پایان امتحان گوته C1 من روشن کرد، وقتی معلوم شد که یکی از ممتحنان (مثل من) در هایدلبرگ تحصیل کرده است. سپس یکی دیگر از ما پرسید که چرا به جای C1 امتحان C2 را انجام نمی دهیم (آنها کار نوشتاری من را ندیده بودند!).

“از ما پرسید” این چیست؟ خوب ببینید فرمت شفاهی Goethe C1 به این صورت است که شما با نامزد دیگری معاینه می شوید (باید با هم مناظره کنید).

بنابراین، من یک نامزد دیگر هم داشتم که نگرانش بودم.

عصبی بودن طبیعی است با این حال سعی کنید و انسان باشید.

با توجه به انتظارات فرهنگ هدف خود، زبان بدن را به درستی دریافت کنید، باز و ارتباط برقرار کنید. اگر مطمئن نیستید که ممکن است بتوانید آن را بازنویسی کنید: “پس می گویی…؟” اگر از شما خواسته شود که در موردی بحث کنید، می‌توانید جملاتی مانند «نمی‌دانم موافق هستید یا خیر، اما فکر می‌کنم…» بگویید.

کار خود را بررسی کنید

سعی کنید زمانی را به خواندن کامل و بررسی پاسخ های نوشتاری خود اختصاص دهید (پاسخ های ریدینگ یا چند گزینه ای گرامر و واژگان نوشتاری، خود آزمون های مهارت های نوشتاری).

در گرمای لحظه لغزش های احمقانه ای خواهید داشت. خواندن کامل “خوبی” نیست. ضروریه.

گفتن خیلی راحت تر از انجامش است، می دانم. در هیچ یک از تلاش‌هایم برای نوشتن گواهی سوم TRKI، زمان کافی برای بررسی صحیح پاسخ نهایی نداشتم. با این حال، در دور دوم، هنگام بررسی دو سؤال اول، لغزش‌های متعددی گرفتم.

بررسی کار شما ممکن است بین قبولی در امتحان زبان خارجی یا مردود شدن تفاوت ایجاد کند.

نکته پاداش: از هیجان تعقیب و گریز لذت ببرید!

اگر تا اینجا مطالعه کرده باشید، آنچه را که برای انجام کار بزرگ آماده شدن برای امتحان زبان نیاز است، به خوبی دریافت کرده اید. ممکن است در زمان‌هایی شبیه به یک شلاق به نظر برسد، اما فراموش نکنید که از هیجان تعقیب و گریز لذت ببرید! همچنین می تواند بسیار محرک و پاداش دهنده باشد.

خود جلسات یک مناسبت است. هیجان انگیز است شما مهارت‌های خود را در مقابل دنیا قرار می‌دهید، درست مانند هر کار پیچیده و آموخته دیگری که تحت فشار است: راه رفتن روی طناب، بالا رفتن از صخره، نواختن ساز در مقابل تماشاچیان یا دفاع در دادگاه یا دستیابی به فروش.

حداقل، این در یک روز خوب است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از استرس امتحان رنج می‌برید، ممکن است همه چیز به سادگی شما را مملو از ترس کند. اگر چنین است، سعی کنید نکات بالا را دنبال کنید تا منابع عینی نگرانی را حذف کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا